اطلاع رسانی
1396/7/1 شنبه
پیام رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

.

پیام رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید
 
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس با صدور پیامی با تسلیت ایام عزاداری سرور وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و همچنین گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، دانشجویان را در آغاز سال تحصیلی جدید به پیروی از مکتب عاشورا و درس گرفتن از قیام امام حسین(ع) توصیه کرد.
در پیام دکتر عبدالرسول قرائتی آمده است:
بی شک تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید نوید بخش سال تحصیلی سرشار از موفقیت برای عاشقان علم وادب است.
دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن در طول 8 سال دفاع مقدس که برگرفته از درسهای عاشورای حسینی بود، منشأ غرور ملی پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران گردید و باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود. رشادت های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می توان هر دشمن خیره سری را ناکام ساخت.
اکنون خداوند بزرگ را شاکریم که با آغاز سال تحصیلی جدید 97-1396، فرصت دیگری را به ما عنایت کرد تا در وادی دانش وآگاهی گام نهاده تا میزبان خیل عظیم علم آموزان در دانشگاه پیام نورشهرهای فارس باشیم.
حضور و مقدم دانشجویان جدیدالورود گرامی را ارج نهاده وبه نمایندگی از جامعه بزرگ دانشگاهیان پیام نور استان فارس، دستان شما آینده سازان ایران اسلامی را به گرمی می فشاریم و تلاش داریم زمینه های مناسب برای تحصیل هرچه بهتر در مراکز وواحدهای دانشگاه پیام نور فراهم آوریم
امسال نیز همچون سالهای گذشته، ارتقاء سطح کیفیت آموزشی در کنار افزایش رضایتمندی دانشجویان و ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان با جدیت دنبال خواهد شد.
از دانشجویان عزیز نیز انتظار می رود از فرصت به دست آمده جهت تحصیل در این دانشگاه برای علم آموزی و خودسازی معنوی،نهایت استفاده را برده و در دوران تحصیل خود در کنار علم وتحقیق ، به معنویات و تهذیب نفسانی بر مبنای آموزه های قرآنی نیز توجه جدی نمایید وبا تقویت روحیه کاروتلاش خود را برای پذیرفتن مسئولیت های خطیر جامعه مهیا ساخته و دانشگاه را به داشتن فارغ التحصیلانی متخصّص وکارا مفتخر سازید.
امید داریم باهمت وتلاش اساتید و دانشجویان،ایران اسلامی همچون گذشته طلایه دار فرهنگ و تمدن اسلامی- ایرانی درجهان و و ادامه دهنده راه شهدای هشت سال دفاع مقدس خواهند بود. ان شاءا...

در مسیر زندگی هرگز نمی افتد به چاه با چراغ دین و دانش گر بشر بیناشود

دکترعبدالرسول قرائتی
مهرماه 1396


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر