اطلاع رسانی
1396/8/30 سه‌شنبه
عطرشهدای گمنام 5 آذر در دانشگاه پیام نور شیراز می پیچد

.

عطرشهدای گمنام 5 آذر در دانشگاه پیام نور شیراز می پیچد
 

رییس دانشگاه پیام نور استان فارس :حضور شهدای گمنام در دانشگاه مایه افتخار، خیر و برکت است
عطرشهدای گمنام 5 آذر در دانشگاه پیام نور شیراز می پیچد

دو شهید گمنام دفاع مقدس، روزیکشنبه 5 آذرماه در دانشگاه پیام نور شیراز، تشییع و آرام می‌گیرند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور شیراز ، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در دانشگاه پیام نور شیراز برگزار شد.
در این جلسه رییس دانشگاه پیام نور استان فارس با ابراز خرسندی و خشنودی از تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در این دانشگاه افزود: " امنیت ، رفاه ، اقتدار و آرامش امروز کشور مدیون خون پاک شهداست".
دکتر قرائتی اضافه کرد: همه نهادهای مرتبط باید در برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم تلاش کنند و شرایط مطلوب و مناسب برای حضور قشرهای مختلف مردم در این مراسم معنوی مهیا گردد.
رییس ستاد استقبال از شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور مرکز شیراز خاطرنشان کرد: مفتخریم که آرزوی 7 ساله دانشگاهیان پیام
نور برای میزبانی از شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور بزودی تحقق خواهد یافت.
دکتر قاسم فروزانی رییس دانشگاه پیام نور شیراز و نائب رییس ستاد استقبال از شهدای گمنام نیز دراین جلسه گفت: خدمتگزاری به شهدا افتخاری بزرگ است و دانشگاه پیام نورمرکز شیراز تمام تلاش خود درجهت هر چه باشکوه برگزار کردن این مراسم فراهم می آورد.
در این جلسه در خصوص آماده سازی مکان تشییع و خاکسپاری ، زمان تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام ، فعالیت عملی کمیته‌های مختلف ستاد استقبال ، نحوه برگزاری مراسم ، پذیرایی از مهمانان ، دعوت از مسئولین ادارات و نهادها ، اطلاع رسانی در سطح شهر ، دعوت از خانواده های معظم شهداء ، آذین بندی یادمان شهدای گمنام و ... تبادل نظر شد.
در ادامه در خصوص برنامه های مراسم تشییع در حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ(ع) ، آیین شبی با شهدا با حضور قشرهای مختلف مردم و همچنین حضور مداحان ، قاریان و سخنرانان برجسته کشوری و استانی تمهیداتی اتخاذ شد.
ستاد هماهنگی خاکسپاری شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور شیراز متشکل از کمیته‌های اطلاع‌رسانی و روابط عمومی، فرهنگی، عمرانی، مالی، اداری-اجرایی، انتظامات ، کمیته اساتید، کارکنان و دانشجویی است.
دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان فارس به عنوان دبیر ستاد استقبال با هماهنگی با نمایندگان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس امور مربوطه را برنامه‌ریزی و سازماندهی می کنند.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر